Sommar och sol?

Idag fick jag ett getingstick under foten, skit mysigt :/ mitt första faktiskt :P har ingen bild på det men jag hoppas att det är okej xD två hästar till kom idag oxå. Dennis och lava; två stycken svarta shettisar :) fast jag kan inte rida på dom XP Har precis haft typ  värsta migränanfallet och har sovit lite nu, så jag är inte speciellt trött. Och så är det såklart inget bra på tv så man måste gå och lägga sig och läsa eller nåt om man ska kunna sova gott.... ;P Imorn ska det tydligen bli fint väder så man får väl se till att ta ett dopp i sjön då. Och som sagt ska jag ta mycket bilder att lägga ut :) (inte för att det går väldigt snabbt och jag har fortfarande kvar andra bilder att lägga upp.... men ja, jag hittar väl på nåt)

PUSSSsSSsSsSssSsSsSsSsSss JUuuUuUuUuUuuUulia :) <33333


P.S Imorn kommer bilder, inga idag tyvärr :( D.S


Kommentarer
Postat av: jennifer

stackan! hoppas det blir bra :)

2008-07-03 @ 14:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0