Sommar och sol!!

Värmeböljan från england har kommit :P idag var det jättevarmt, men vi kom aldrig till sjön utan vi badade i en pool på tomten :) jag har faktiskt lite bilder om inte datorn blir jätteseg och det tar tio minuter att ladda upp en bild, men iallafall. Jag vaknade typ kl 10 ungefär och när jag gick upp för att äta frukost var alla i stallet och förberedde för en ridtur (klockan var nu typ 10.20 åt frukost i lugn och ro (för jag orkade inte bry mig om dom skulle ut och rida, jag var så trött) så jag satt där i badrock och tog det lungt xD när jag sedan efter kanske 10 min hade ätit färdigt gick jag och la mig i sängen igen och läste klart min mangatidning. det tog typ en halvtimme (observera nu att kl är ca 11.00) Jag gick ut och kollade och såg att nu skulle dom gå iväg så jag spran upp och tog hastigt på mig mina kläder och sprang sedan efter dom. Ja, det var morgonridturen och sedan på eftermiddagen typ alldelles nyss typ kl. kanske 21 så gick jag ut och red själv och tog skogsturen + grusvägen (:P) och galopperade hela vägen hem, det var typ 1 km xD hästen blev lite svettig efter och jag skötte om båda två en liten stund och såklart så rymmer dom första gången jag ska släppa ut båda två i hagen :P aja, jag fångade in dom snabbt och som min vanliga tur/otur stannade dom precis utanför grinden och började beta. Jag blev lite stressad men allt slutade med att jag jagade in dom i hagen. :P På dagen badade vi som sagt i poolen på tomten. :) sen hände det inte så mycket mer. :P såå puss puss <33 tack för alla kommentarer förresten! ;)

aaa, det tar ganska lång tid att ladda upp bilderna men jag ska försöka få upp dom idag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0