Här är lite fler bilder som jag inte vet när dom togs, eller jag vet det men det är tråkigt med enkla datum, så ni får lite beskrivningar av dom ^^ :)

agility med colette    mer agility :) jag körde agility med colette, är hon inte söt? :D

emelie smörjer :)     jag smörjer :) emelie och jag smörjer sadlar och träns :)

våran choklad :) våran choklad :)

inbakad fläta av emeli :P Min inbakade fläta emelie gjorde på mig :) taack! ;) <3

vi ska precis gå iväg :)    emelie :)    jag ^^    våra fötter i det iskalla vattnet :P    colette har badat ^^ När vi var ute och red med hästarna till stranden typ ganska exakt kl 9 en kväll. Vi red barbacka dit och barbacka hem. Det var ungefär lika långt som jag har till skolan om nån vet :P 1.7 km ungefär (jag har 1.6 :P) haha det var jättekul. jag tror att jag skrev om det nån gång men ni får väl leta upp det om ni vill veta mer ;)

emelie och jag på vår sista ridtur :( Sista ridturen var precis slut här om jag inte minns fel :( efter det satte vi av och emelie sa hej då till hästarna...

elden :)    min perfekta ^^    jag :) Vi grillade marsmallows i brasan ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0