Lite bilder!

Här kommer lite bilder. Jag kommer inte ihåg när dom togs, det ända jag kan göra är att berätta lite om dom ;)

emelie    jag När jag och emelie skulle rida barbacka till sjön och bada där. Det gick inte så jättelyckat, man blev kall och härstarna blev lite stressade, men det var kul xD
jag ramlade när vi mockade i hagen xD Jag och emelie skulle mocka i hagen men jag ramlade med skottkärran så att allt bajs välte ut. xD Emelie tog bilden precis när jag hade halkat och slagit i knäet :(

vi red en lite konstig väg xD Vi red på ett lite konstigt ställe, haha det var typ helt igenvuxet av gräs.. xD

vi upptäckte att lilla gubben var väldigt social xD Lilla gubben är väldigt social :)

visst är vi sööta :D      sötnosar :)      <3<3<3 Är vi inte söta ^^

emelie hoppar :)      HAHAHHAAHHAHA !!! xD

Så :) Kanske kommer med fler bilder sen :) så kolla om det här inlägger blir uppdaterat... eller så gör jag kanske bara ett nytt inlägg. aja puss puss <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0