Igår och idag och alla andra dagar ;)

Jag glömde säga att det faktiskt var 10 grader i vattnet första gången vi badade, 6 grader från vattenpumpen och nu är det 18 grader. Haha, men idag red vi lite och igår gick jag jättemycket, först red vi ganska långt med alla, efter det gick jag ut i skogen med alla hundar och satte upp band för en ridstig jaag skulle rida. Jag och pappa red sedan (xD) den stigen och pappa klagade på att den var lite oseriös, men då sa jag att jag varnade faktiskt honom för stupet som skulle komma :P idag red vi lite och vi åt hemmagjord pizza (bakad av moi såklart :P) sen har vi inte gjort så mycket mer. Självklart har jag inte tagit så mycket bilder men det beror delvis på att det tar typ 10 min att ladda upp en bild och man kör ju med modem här ute så det kostar lite oxå :Pmen jag ska försöka ladda upp jättemånga bilder ikväll för jag har ändå inget att göra. :)

jag och pappa :) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0