Har precis läst tidningen ^^

Haha, jag har precis läst tidningen för första gången på hela sommaren ^^ men iallafall, jag har inte skrivit på länge för mycket har hänt, men imorn ska jag ladda upp lite bilder och så. Nästa lördag kommer jag hem för er som undrar men då är olivia och jennifer är borta så dom träffar jag inte förrän om TVÅ veckor :P stället för en vecka :( men jag har faktiskt emelie och alla andra mina underbara kompisar som har saknat mig ^^ aja, olivia har faktiskt precis varit här så det var kul. :) hon åkte hem idag. Jag har oxå bestämt mig för att det här bara var en "tillfällig sommarlovs blogg" eller vad jag nu ska kalla det. så jag gör en ny sen.  men den här får jag behålla några veckor till för sommarlovet är inte slut än X)
så puss puss vi hörs imorn :)

Kommentarer
Postat av: jennifer

jag kommer hem pa lordag fast det vet du nog :P men vi maste ta och traffas da for jag saknar er jatte mycket!<3333333333

2008-08-04 @ 23:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0