Fullt upp ;)

vi har haft fullt upp här dom senaste dagarna så jag har inte hunnit skriva så mycket. I lördags fyllde en tjej år här, så vi firade hennes 40-års kalas här, hon fick en cross-cykel i present av sin man. Alla tyckte det var väldigt roligt ^^ sedan har vi fiskat kräftor och ätit kräftor... haha vi var ute med båten (motorbåten) och fiskade kräftor och så helt plötsligt lutade sig för många åt ett håll och vi som satt där fram på båten utan stöd och så blev ju lite rädda, en person åkte i tillsammans med ca. 10 kräftburar rakt ner i vattnet på ett djup på 4 m ungefär. 1000 kr borta bara så där :P haha dagen efter dykte vi efter dom men man kom inte ens ner till botten så det spelade ingen roll. Aja, sånt händer och vad säger man... life goes on, right? :) men iallafall, har precis upptäckt att jag raderat lite bilder som aldrig sparades på datorn från min kamera så jag är lite ledsen nu eftersom så många bilder blev raderade... :( aja, life goes on... jag ska ladda upp lite bilder nu, puss puss. Kanske kommer olivia på söndag men vi får väl se. :)

cool bild jag tog :)    johanna provar sin present. :)    andra tårtan ^^    ena tårtan :)    lunchen :)    så mycket kräftor i en bur :)    konstig kräfta ^^    kräftorna ^^    jag när vi ska äta :) (xD) haha xD    vi åker båt xD ;) puss puss <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0