Brun utan sol ^^

haha, såklart har jag ju inte blivit brun när jag har varit på landet och solat. Lite brun på axlarna och armarna och så men det lutar mer åt det röda hållet ^^ aja, idag har jag inte gjort så mycket. Jag vaknade av att johanna kom och väckte mig (en kompis), jag var ju så där lite flummig (inte roligt flummig utan trött flummig)  och jag kände inte igen hennes röst då så först när hon bara sa julia.... juulia? så trodde jag att jag var i himlen eller nåt. Men efter bara nån sekund förstod jag att jag levde och att jag hade fått sova till 11 idag! :D JAA, 2 timmar senare än vanligt :) xD men iallafall, dom skulle åka till nyköping och jag skule stanna hemma. Så det blev frukost halv 12, lunch vid 1 och sedan gick jag ut och red. :) Nu sitter jag och kollar ut på kasper som står i sin hage och kom på att det minsta barnet i familjen som är 6 år, anna. henne slängde jag upp på honom när vi hade gjort iordning honom efter alla hade varit ute och ridit, och ja, jag slängde upp henne med grimma och grimmskaft (barbacka och grimmskaftet knytit som tyglar) oxå galopperade jag henne på en äng i närheten och travade och allt och hon tyckte det var skitkul, inte ens jag har galopperat barabacka på honom (än!) HAHA annars har det inte hänt så mycket mer idag men igår grillade vi marsmellows (vet inte (!) hur det stavas) men iallafall, jag har lite bilder på det plus lite andra bilder. så jag laddar upp lite bilder nu innan jag går och lägger mig och sen ska jag läsa systrar i jeans. :) puss och god natt alla mina trogna fans (jag tor att det är mest mamma, pappa och mormor som läser allt jag skriver men jag saknar er allihopa (L)(K)(L) puss<3<3<3<3)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0