Börjar med haha.

Har ni märkt att i nästan varenda meddelande har jag börjat med "haha" xD så nu ska jag inte göra det. Det tar så lång tid att ladda upp en bild här så jag orkar inte aldda upp så många och det kanske är tråkigt att bara se några bilder i taget. Men annars har jag det bra. Längtar hem otroligt mycket och längtar efter att få träffa alla. När jag kommer hem så måste jag klippa mig har jag bestämt, först måste jag toppa och sedan ska jag klippa bort typ 8 cm har jag bestämt. :) men jag undrar om det blir snyggt, och nu kommer det bästa; om det inte blir snyggt så växer ju håret ut igen ^^ så nån gång måste man väl prova :P annars har jag inte så mycket att skriva om, det är inte så händelsefullt här nu. Förutom att jag tror att det var typ 30 grader i poolen idag, men när jag kollade med en (ugns)termometer (hittade inte den andra) så visade den 20 grader så den var nog sönder ^^ men annars är det lugnt och jag har nästan suttit ute och läst i det varma vädret hela dan. så nu orkar jag inte skriva mer för jag har lite annat att göra oxå. så puss puss och godnatt för er som ska lägga er, och god morgon för er som läser det här imorn, ;P fattar ni ^^ aja puss och 1000 kramar :-*


Kommentarer
Postat av: .

Det roliga är att du typ gjort det en gång...

2008-08-24 @ 14:42:07
Postat av: jag

Haha, jag såg det sen XD

2008-08-24 @ 14:58:32
URL: http://mjolkchoklads.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0