aujourd´hui et hier! ;)

för er som inte kan så mycket franska kanske kan gissa vad det betyder men om ni inte kan det betyder det idag och igår. :) vi börjar med igår... Inget speciellt hände igår och jag har inga bilder från igår förutom 4 riktigt stora fästingar jag hittade på colette men det känns som om jag inte vill lägga upp den xD aja, igår kammade jag colette och vi var ute lite, vi var på stranden och... juste kasper rymde xDxDxDxDxD jag och anna (6 åriga barnet i familjen) skulle ut och rida... (*asgarv*)(för att jag inte kan låta bli att garva när jag tänker på hur han rymde xD) aja, för att fortsätta. Hon red barabacka och i grimma och grimmskaft (så som hon red i förrigår) och så gick vi där i skogen och hon satte av för att plocka smultron och jag slängde upp henne, hon satte av för att plocka blåbär (lite senare), jag satte upp henne, hästen börjar trava, anna glider ner, hästen börjar galoppera, jag springer efter, anna går efter, hästen springer utom synhåll, jag ringer hem liiiite panikslagen ^^,  jag och anna går lungt hem efter anvisningar... XD men vi gick ut med lilla gubben och tillslut hittade vi honom, han hade sprungit på den stora stigen i skogen fast istället för att fortsätta hem svängt av till grannen (som inte var hemma) och ställt sig och betat där XDXDXD aja, men idag har vi varit ute och åkt båt :) det var jättekul ;) jag har lite bilder och sen ska jag ladda upp lite fler andra bilder på olika saker. :)
Au revoir all my magnifique fans, haha ^^

jag (:    där vi åkte :)    där vi fikade ^^ ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0